رویدادها آرشیو خبر ها
رکورد زنی الکس ساندرو در تاریخ فوتبال جهان

رکورد زنی الکس ساندرو در تاریخ فوتبال جهان

روزنامه اسپانیایی‌ Mundo Deportivo همزمان با پیوستن فرلاند مندی گوش‌چپ 24 ساله لیون به باشگاه رئال‌مادرید و رسیدن به عنوان دومین دفاع‌چپ گرانقیت در تاریخ فوتبال، فهرستی از گرانقیمت‌ترین مدافعان چپ شاغل در رقابت‌های فوتبال در نقاط مختلف دنیا منتشر کرده است که در میان آنها نام الکس ساندرو بازیکن 28 ساله و برزیلی یوونتوس نیز به چشم می‌خورد.

 

ساندرو که به تازگی چهارمین فصل حضورش در یوونتوس را به پایان رسانده است در میان فهرست 10 نفره گرانقیمت‌ترین مدافعان چپ حال حاضر فوتبال جهان، با قرارداد 26 میلیون یورویی که در تابستان سال 2015 امضاء کرد و از پورتو پرتغال به جمع بیانکونری‌ها پیوست در میانه این لیست و پایین‌تر از بازیکنانی همچون، بنیامین مندی، لوک شاو و فابیو کونترائو قرار گرفته تا پنجمین دفاع‌چپ گرانقیمت در تاریخ فوتبال (تاکنون) لقب بگیرد.

 

طبق فهرست 10 تایی گرانقیمت‌ترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال؛ بنیامین مندی (با 57.5 میلیون از موناکو به منچستر یونایتد) ، فرلاند مندی (با 48 میلیون از لیون به رئال‌مادرید) ، لوک شاو (با 37.5 میلیون از ساوتهمپتون به منچستر یونایتد) ، فابیو کونترائو (با 30 میلیون از بنفیکا به رئال‌مادرید) ، الکس ساندرو (با 26 میلیون یورو از پورتو به یوونتوس) ، نیکو شولتز (با 25.5 میلیون از هوفنهایم به بورسیا دورتمند) ، لوین کروزاوا (با 25 میلیون از موناکو به پاریسن‌ژرمن) ، یوری برچیچه (با 24 میلیون از پی‌اس‌جی به اتلتیکو بیلبائو) ، تئو هرناندز (با 24 میلیون از اتلتیکو مادرید تا رئال‌مادرید) و الکساندر کولاروف (با 23.86 میلیون از لاتزیو به منچستر سیتی) به ترتیب در رتبه‌های 1 تا 10 قرار گرفته‌اند.

 

الکس ساندرو در تابستان‌های گذشته همواره یکی از نام‌هایی بوده که رسانه‌ها از علاقه باشگاه‌های مختلف اروپایی برای جذب او خبر می‌دهند. با ادامه یافتن شایعات حضور مارسلو هموطن و هم‌پستی‌اش در باشگاه رئال‌مادرید به یوونتوس، روال حضور اخبار خروج او از جمع بیانکونری همچنان استمرار دارد. از پی‌اس‌جی به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که با رقمی در حدود 40 میلیون یورو علاقه‌مند به جذب او است در رسانه‌ها نام برده می‌شود؛ رقم و انتقالی که در صورت تحقق او را در فهرست یاد شده تا رده سوم ارتقاء خواهد داد! ساندرو این روزها همراه با تیم ملی برزیل آماده حضور در رقابت‌های کوپا آمریکای 2019 است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: